tisdag 15 april 2014

Tranor i mängder

Efter jobbet ikväll har jag passat på att myspysa med en fin fin vän. Vi har fikat, pratat, promenerat, pratat och fikat lite mer... Som jag gillar dessa stunder då man kan prata om allt och ingenting, stort som smått utan att behöva analysera sönder allt.
Något som var otroligt mäktigt på denna promenad var ankomsten av en himla massa tranor! Alltså på riktigt! Tranor i mängder! Vi försökte räkna dom och det var minst 130 st som flög lite snett ovan våra huvuden. Riktigt häftigt var det! Och vackert!

Foto: Privat 2014-04-15

Nu på kvällen går planerna för kommande helg och jag skiter fullständigt i om det är påsk och afton, när folk pratar om det så tänker jag bara YADA YADA YADA och byter ut allt mot en härlig samling människor under mitt tak som skrattar, sjunger och har roligt! För är det något jag är bra på så är det att ha roligt och få andra att skratta har jag hört :)
Så håll i hatten för snart åker vi :)

Inga kommentarer: