söndag 29 mars 2015

Godmorgon Träningsvärk

Härlig känsla det här, träningsvärk. Det blir lite som ett kvitto på att man har gjort något bra med kroppen.
Jag ska köra igenom kroppen en sväng till i eftermiddag bara för att mjuka upp allt.

Dagen idag kommer att spenderas under tystnad tror jag. I alla fall dom första timmarna. Sonen ska vara med i något som heter Schackfyran. Passande nog ligger denna turnering vägg i vägg med Kungsmässan så ett stopp där blir nog också en uppgift för dagen.

Earth Houre var det igår. Dottern sov borta och Sonen var hos en kompis så där satt jag i min ensamhet med ljus tända. Insikten över att det är så här det kommer att vara framöver slog mig. Snacka om mixade känslor. Skönt att få vara lite själv men satans så trist att vara ensam.

Nu väntar en frukost med färskt bröd :) 

Inga kommentarer: