onsdag 1 april 2015

Ledig dag.

Har återigen haft en ledig dag mitt i veckan... Är som bekant inte helt super impad av dessa lediga dagar då jag själv upplever att jag blir mer dum i huvudet än vanligt men idag var det ganska najs och som det verkade väldigt behövligt...

Sonen åkte på skolan kl 8 i morse och jag var sååå himla trött, tänkte när jag drog filten över mig i soffan att visst kan jag blunda lite så här på min lediga dag... 
11.15 vaknade jag med ett ryck! Jisses...
Tog på mig skorna och tog en promenad på 1,5 timme. Välbehövligt även det. Att få lyssna på musik, fantisera mig bort i en värld där bara jag finns (och kanske en och annan) är så himla skönt.
Har dock varit dödstrött resten av dagen så något tok är det väl på g... Men har många tankar och känslor i omlopp igen...

Gottskär Hamn 2015-04-01

Sen måste jag få slå ett nytt slag för detta fantastiska påfund: SOCIALA MEDIER!!!!!
Tack! Tack! Tack! för att någon har kommit på detta! 
Att kunna ha kontakt med människor på andra sidan jorden eller som är på resande fot är skit häftigt!

Imorgon åker kidsen till sin far på påsklov och jag ska försöka att göra så lite som möjligt då jag inte jobbar... Är riktigt dålig på att inte göra något men nu ska jag verkligen prioritera att bara vara, läsa, sitta i solen, träna och må gott!

Inga kommentarer: