söndag 18 oktober 2015

Ensam är stark... Eller INTE

Ohhh min gud vad less jag är på att sköta allt själv nu... Har egentligen ingen bra ventil så det får bli här, det är ju ändå ingen kvar här och läser...

Satan i helvetes jävlar så less jag är på allt ansvar och alla j*vla måsten som finns i min vardag 24-7. F*ck this shit!
Okej Universum här kommer en önskan från mig till dig...

1. Jag önskar att mina barn hade två engagerade föräldrar istället för en som hela tiden försöker slå knut på sig själv för att få allt att fungera.
2. Jag önskar att mina barn hade två engagerade föräldrar även ekonomiskt så den ena inte behöver ha två jobb och ta på sig alla övertidstimmar som finns...
3. Jag önskar att mina barns mor (läs: JAG) skulle få lite uppskattning för allt jobb hon (läs: JAG) lägger ner på dessa två barn...
4. Jag önskar att dessa två barn skulle hjälpa till lite mer och sluta tjafsa om allt så att deras mamma (läs: JAG) slipper bli MONSTERMAMMAN hela tiden.
5. Jag önskar att dessa två barns förälder som inte bor nära la lite mer tid och energi på att planera och prioritera flera träffar med sina barn än nu (vi bor fortfarande inte på månen)...
6. Jag önskar att mamman till dessa två barn (läs: JAG) fick lite mer tålamod och inte var på gränsen till tårar precis HELA tiden...
7. Jag önskar att få vara Mimmi, inte bara Mamma en del av den lediga tiden...

Sååå Universum... Bring it! Leverera!!!!
För den som kläckte ur sig meningen att "ensam är stark" borde fanimej få en spark i arslet så den får sitta på sittring länge!

Jo jo... Aningens less är denna morsa nu...

Inga kommentarer: