tisdag 7 september 2010

Det händer saker i mitt liv nu som jag inte styr över själv...

Det händer saker i mitt liv nu som jag inte styr över själv...
Saker som jag inte vill ska hända men som händer ändå...
Hur jag ska ha orken att gå igenom detta samtidigt som jag är mamma till dom två mest underbara barnen som finns det vet inte jag...

Det som sker i mitt liv just nu är inte min vilja, jag styrs av någon annans vilja, en annans människas beslut som omkullkastar hela min och mina barns liv.
Om jag tycker att detta är rättvist? Absolut inte men jag har ingen möjlighet att ändra på utgången heller...

Vi får se när jag återkommer på denna blogg igen, hoppas då att allt har löst sig till det bättre och att jag även kan känna värmen från solens strålar...

Mimmi

3 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vad trist.. Hoppas att det ordnar sig till det bästa för dig!

Ta hand om dig.

Stoor kram

Nina sa...

Kram från mig till dig

Brunkullan sa...

Usch vad det låter jobbigt! Hoppas det löser sig!
Kramar Susanne