måndag 23 augusti 2010

Detta underbara fenomen kallat Facebook :)

Ja men jag fick nu på förmiddagen ett mail via Facebook där det stod i ämnesraden:
Hej släkting, länge sen sist!

Vaa??? Häftigt va??? Detta mail kommer ifrån min pappas kusin (som för övrigt är 17 hela dagar äldre än moi), hon är uppväxt i min pappas hemby här i Jämtland, vi umgicks på somrarna när jag var barn, men sedan rann kontakten ut i sanden....

Jag vet inte ens hur många år sedan det är som vi sågs men detta med internet raderar ju alla avstånd.
Otroligt roligt tycker jag!
Å inte nog med detta! Hon har en egen hemsida oxå.... Spana in denna....

Ja det ska verkligen bli spännande att höra hur hon mår och hur hon lever nu!

Detta underbara sayber-space ;)

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Cecilia sa...

Hej hej! Gillar du att vara med i tävlingar? Isåfall borde du kolla in min blogg. Har precis startat en tävling där du kan vinna ett super SNYGGT NATTLINNE med spets och ett par shorts/trosor till linnet. Har en annan tävling där
du kan vinna SMYKEN. Du behöver bara skriva en kommentar så är du med.

Kommer nog snart en tävling ifrån http://brandsinfashion.com/

Jag ber om ursäkt om du inte tycker om sånna här kommentarer. Ha ne superbra måndag puss & kram
Http://ceciliaprecious.blogg.se