måndag 2 augusti 2010

Vem "äger" tungan???

Alltså att jag är av den klantiga sorten det vet jag redan men nu tror jag att jag är på G å ta någon form av pris i det här med att vara klantig...
Härom kvällen när jag stod å borstade tänderna "slant" jag med tandborsten lite gran kan vi säga...
Körde in den i den här strängen under tungan med tillräckligt hög kraft till att blodvite skulle uppstå :(

Jisses så ont det har gjort i ett par dagar, svårt å gäspa, svårt att uttala vissa bokstäver, såååå nu undrar jag, visserligen känns det mycket bättre idag än igår men vart vänder man sig om man har ont i tungan???
Har jag ont i halsen vet jag vart jag ska vända mej, har jag ont i tänderna är ju tandläkarn det självklara valet, men vem har ansvaret för tungan????

Som ni ser är det många frågor som snurrar runt i huvudet denna dag... *suck*

Mu för nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har råkat ut för samma sak många gånger så jag vet att det gör ont så in i h*lv*t*.. skaffade el-tandborste och det rekomenderar jag verkligen.
Testa att skölja med saltvatten, funkar skitbra!!