onsdag 18 augusti 2010

En helt vanlig tisdagskväll i augusti...

Vad gör ni en helt vanlig tisdagskväll i augusti?
Ja här svär vi och lever om, eller rättare sagt, jag svär å lever om...
Min älskade symaskin som jag fick av min mormor i inflyttningspresent när jag flyttade hemifrån har gjort slut med mej :'(....

Men Mann är väl inte gift med en mekaniker för inte... hehe...
Mannen öppnade upp symaskinen å helt spontant sa han: "mähää det är ju en riktig motor i den där jööö, det är ju riktigt fränt jööö"...

Jo jo... Så pass fränt att han fick ta med den till den stora staden Östersund idag, förhoppningsvis får maskinen uppsöka kunnigt folk imorgon.... Suck... När Mann var i sitt esse, liksom...
Foto: Privat
Foto: Privat
Foto: Privat

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Angelica sa...

Åh kanske din make kan hjälpa min symaskin med då... Min maskin har slutat att "backa"! Den fick lite stryk av busbarnen innan vi flyttade och vad bla täckt med stearin ett tag, men jag kan ju inte klara mig utan den, så jag får väl helt enkelt sluta att backa, hahahaha

Hoppas att du får en härlig onsdag, sötis!

Kraaaaaaaaam från Mallorca!