tisdag 10 augusti 2010

Ap-bra böcker!!!!

Jag lovad mig själv i våras att när skolan var slut för terminen skulle jag läsa böcker som jag själv hade valt...
Jag har hunnit med tre stycken å jag kan varmt garantera alla tre!

Jag började med Dan Brown - Den förlorade symbolen

Den förlorade symbolen
För att sedan fortsätta med Lars Kepler - Hyptnotisören, denna bok påbörjade och avslutade jag hemma hos min mamma på vår semestervecka i Sthlm, jag hade dock inte mycket tid över till läsning så det blev på kvällarna när barnen hade somnat och Mannen och Mamma satt framför tvn...
Hypnotisören
Efter denna bok kom Lars Keplers uppföljare Paganinikotraktet. Den lästes ut i går... Sjuuuuukt bra bok! Snacka om att nerverna låg utanpå kroppen nästan hela boken igenom....
Paganinikontraktet
Så summan av kardemumman är att dessa tre böcker rekommenderas varmt!

Mu för nu ;)

3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härligt med tre bra böcker på rad.
Ska läsa den sista av Kepler och dom andra två tyckte jag också var bra.
Ha det gott:O)

Mamma-Mu sa...

Ja Marie, jag kan verkligen rekommendera dessa böcker, jag läser ganska mycket i perioder å jag har sällan haft ett sådant sug efter fortsättningen dag för dag som när jag läste Keplers böcker...
Mycket nöje :)

floosan sa...

Tack för tipsen!