söndag 30 september 2012

När man minst anar det så slår det till...

Livet, kärleken, framtiden, dåtiden, ljuset allt bara slår till och man blir helt tagen av allt runt omkring...
Man ser saker i ett helt annat ljus. Jag väljer att se saker i ett helt annat ljus... Människor som man tidigare inte har haft så mycket att göra med får en helt hux flux att må bra, får en att le utan att ens vara närvarande... Hmm... Universums budskap kommer krypterade ibland och det krävs ganska mycket tålamod för att förstå meningen med allt men livet är ju som ett enda stort pussel. Alla bitar har en mening och alla bitar passar ihop på något sätt...

Många tankar och känslor som snurrar runt just nu... Kommer på mig själv att jag ler i min ensamhet, ryser lite när jag kommer på mig själv och jag mår så där jäkla bra.

Alla vackra färger som finns ute just nu blir genast om än vackrare, jag har aldrig njutit så mycket av mina promenader med Doris som nu... Att få vara "ensam" och försvinna iväg i tanken är helt fantastiskt...

Eyy kompis det går bra nu :)

Inga kommentarer: