söndag 28 september 2014

Lite stel skulle jag säga...

Jaha... Återigen visar det sig att man kanske ska tänka tanken ett varv till innan man säger den högt. Iallafall innan man säger något till ens barn som inte förstår att det man säger råkar vara en tanke som hoppar ut ur munnen...
Min dotter har inatt sovit (sover iof fortfarande) i MIN dubbelsäng, Sonen har sovit i Dotterns tidigare säng, en fin fin dagbädd och jag har då sovit... På en madrass på golvet inklämd mellan Sonens säng och ett skrivbord.... Inget konstigt alls... Eller?
Aningens öm i kroppen är jag och har väl inte sovit min bästa natt men det har gått bra. Sonens första kommentar imorse var "men det här har ju gått jätte bra så här kan vi ju sova jämt"...
Tack men nej tack! En ny säng till mamman står nu högst upp på önskelistan. Gärna en 140cm men då måste jag slå hål i väggen för att få plats så en 120cm får det bli...
Solen skiner och det är hyfsat vindstilla så det ser ut som det blir en fin dag.

Inga kommentarer: