fredag 26 september 2014

Verkligheten kommer ikapp

Sonen beställer Fish and Chips till middag (vilket i min värld är fiskpinnar och pommes men säg inte det till honom...) och mitt i friteringen av stripsen kommer verkligheten ikapp. Vi är verkligen HÄR nu. "HÄR" har varit ett begrepp som inte har varit verkligt i min tanke... En dröm... En fantasi om något annat... Och vi är verkligen HÄR nu. Vad händer då? Jo jag tillåter mig själv att släppa ner axlarna... Jag tillåter mig att slappna av och då kommer tårarna... Och som jag gråter...
Vad gråter jag för? Ja... Jag tror jag gråter över precis allt... Ett äktenskap som gick i kras med allt det där lilla extra men framförallt rinner tårarna för att jag saknar SAKNAR alla mina fina vänner!!!!!
15 år bodde jag i Jämtland.  I stort sett hela mitt vuxna liv,  man hinner få många fina och nära vänner på 15 år...
Ni fattas mej...

2 kommentarer:

fröken Skalberg sa...

Och du fattas oss fina fina Mimmi❤

Mamma-Mu sa...

Linda Linda Linda!!! <3 <3 <3