tisdag 14 oktober 2014

Men skojar du med mig nu eller?

Det är helt otroligt hur vackert det är här! Och vilken lyx att varje dag kunna ta morgonpromenaden vid havet!
Denna vy förändras från dag till dag och ingen är den andra lik. Jag känner mig otroligt lyckligt lottad över att ha fått möjligheten att bo så här och att kidsen kan få uppleva något annat. 
Mamma, som var på besök i helgen, upplevde att det fanns en ny form av lugn och ro i vårt hem. Det kändes hemma på något sätt. Och jag håller med. Ju mer vi får ordning på allt och ju fler saker som hittar just sin plats desto bättre blir det. 
Jag ska köpa mig en säck med björkved i eftermiddag och tänkte ge mig på ett försök till att elda lite i kaminen som vi har. Båda kidsen har fotbollsträning och jag tänker mig att det kan vara najs för dom att komma in i värmen från en brasa... Lyx, jag säger det bara, lyx!!!!

Inga kommentarer: