tisdag 3 februari 2015

Spruta!

Okej en av sakerna som inte riktigt blev som det var tänkt igår var att jag och en kollega skulle ha blivit vaccinerade. Observera att vi hade "tänkt" detta men då det gick troll i allt igår så blev inte det heller som vi hade tänkt.
Det blev iof en jätte trevlig stund på stan med lite sightseeing och annat (kan bero på att chauffören, vilket inte var jag, råkade köra fel)...
Men idag var det iaf dags för spruta nummer 1 av flera...
Jag är helt maniskt rädd för sprutor,  nålar och sånt men idag gick det förvånansvärt bra.
Ja jag är förvånad själv!
En otroligt bra sköterska och en fantastisk kollega som tog detta på stort allvar (Yeah right )... Nej men helt ärligt så kan jag säga att detta måste ha varit den bästa sprutan i mitt liv. Eller ja... Om vi bortser från ryggmärgsbedövningen vid Sonens ankomst...
Åter en toppen dag till räkningen.

Inga kommentarer: