fredag 9 april 2010

Huvudvärk som ett brev på posten?

Sitter och jobbar med ett arbete till skolan, kommer på mig själv...
Har hoppat över lunchen för att jag var så "inne" i det jag skrev så nu sitter jag här å "mular" i mej salta-pinnar å dricker te...
Hmm.... Salta-pinnar... Salt.... Te.... Vätskedrivande....
Undrar just om det blir huvudvärk lagom till kvällen??? *ler*

Foto: Privat
Hittade denna bild i "burken".... Funderar på att bli ljus igen nu när vi går emot ljusare tider.. Men jisses så fyndig jag var med orden idag då...
Först har jag "mulat" i mej (Mamma-Mu mular...) å sedan funderar jag på att bli ljusare i dessa ljusa tider... hehe....
Är jag inte ett ljushuvud så säg ;)

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Inas sa...

Hej VÄnnen!
Du är så bra på ord och att skriva... gillar det. Visst är det härligt med ljus, det lyser upp i det mörka... jag är mörk, tyvärr... men skulle behöva ljusare... Men jag tror ingen skulle känna igen mig om jag blev ljus... =0) Ha en trevlig helg, goa kramar Ina