onsdag 7 april 2010

Nytt på bloggen ;)

Men som jag har jobbat med bloggen idag...

Som Ni ser har jag ändrat om lite här... Jag har haft en önskan om att ändra Header länge nu men har varken haft tid eller, i ärlighetens namn, förstått hur jag skulle göra....
Idag skulle jag bara gå in och ändra färg (tänkte jag) på bloggrubriken och ips vips hade hela bloggen ändrat både innehåll och utseende...

Näää tänkte jag, fasikens oxå!
Men skam den som ger sig nu ser den på något så när ut på ett sådant sätt som jag har önskat mig... Har väl lite mer "små-fix" kvar men det tar jag en annan dag ;)

Nöjd med dagen så här långt, JA!!!

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Det ser jättefint ut! Ha det bra, kram Eva.

Inas sa...

Hej Vännen!
Den ser bra ut, avis på er som kan göra så härliga bildöverskrifter eller vad det nu heter... Men det var snyggt, kul. Ha en underbar torsdag goa kramar Ina