torsdag 20 december 2012

Inatt kommer jag att sova som ett litet barn..

Men efterlängtade säng är äntligen monterad och klar för användning ;)

Efter vissa "problem" med leverans av fel säng osv är den nu färdigmonterad och det ska bli en fröjd att sova om en stund.

Det känns nästan lite "högtidligt" att få lägga sig i MIN säng, en säng som inte har stått i ett garage ett par år för att slängas på tippen, en säng som jag, BARA JAG bestämmer vem som får sova i... och när... BARA MIN!!!!

Ny säng, nya resårmadrasser och en ny stor och härlig bäddmadrass blir i skrivande stund uppvärmd i väntan på att jag ska komma och lägga mig... Är väl bäst att passa på då innan sällskapet somnat ;)

Sällskapet??? Vem??? Jo min lilla stora Mann! Sonen ;)

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Hejsan! God fortsättning på det nya året! Hoppas du har haft både en fin jul och nyår :)

Kram Ann-Louise