måndag 7 januari 2013

Trebadurerna - Kom

Nya tider väntas då ett nytt år har kommit...
Nya beslut är fattade, tuffa och riktigt jobbiga beslut, helt osjälviska och frågan om hur jag själv ska kunna leva med dessa beslut är jobbig...
Att sedan leverera dessa beslut till mina kära gör så jävilusiskt ont, som att stoppa in en kniv i hjärteroten och vrida om... långsamt... Åter igen har många tårar runnit ner för mina kinder... Men samtidigt så vet jag vad RIKTIG vänskap betyder, något som jag har fått lära mig den hårda vägen, SKÄMS NI (ja ni är fler) som inte kan vara vuxen nog att stå för vad ni säger utan vänder kappan efter vinden. Skämmes fanimej!

Jag tar med mig dessa lärdomar in i året 2013 och det känns bra! Helt ok faktiskt trots smärtan det orsakar. Jag tar med mig mina fina nära och kära! Jag drömmer mig bort till en tid då vi alla bara kan må så där bra som vi förtjänar... En tid då närheten till vänner, havet, lyckan och kärleken är så härligt nära!

Det håller på att vända det märker jag, på många sätt, på mitt bankkonto, i mitt sätt att känna trygghet i det jag säger och i min självkänsla. Jag gör något som JAG tror på och jag rekommenderar det varmt!

Min fina vän Totte med mor och far har spelat in, eller ja det är lillebror Truls som har spelat in videon men det är Totte med mor och far som levererar musiken och budskapet i denna video. Gillar familjen Arvidsson stort! I'm a big fan ;)
Simma lugnt där ute, nu ska jag lära mig att somna på ett helt nytt sätt som min fina vän lärde mig ikväll, något som är vetenskapligt bevisat (*mohhaaaa*) fungera några gånger i alla fall...

Tjing!

Inga kommentarer: