torsdag 10 januari 2013

Lycklig är bara förnamnet!!!

Ja men dra mig baklänges vilken fantastiskt dag det har varit idag.
Människor som jag har känt en saknad efter läääänge har hört av sig och vi har bestämt att vi ska ses redan till veckan, nyheter om att det kommer att födas en otroligt efterlängtad ny världsmedborgare till sommaren var oxå en av de där fantastiska nyheterna. Kontakter med nya människor har gjorts och så har jag avslutat kvällen på ett bibliotek tillsammans med människor som på ett eller annat sätt skiftar i rött :)

Drömmar och mål... Herre min gud så mycket vi kan styra över ändå!
Drömmar och mål...
Nu ska jag ta med mig den här fantastiska känslan som jag har i kroppen, lägga mig och fördjupa mig i just denna lyckokänsla så jag vet vad jag ska ta fram när allt inte känns lika lattjo!
Fantastisk dag!
Flera sånna åt folket :)

Lycklig är bara förnamnet idag!!!!

Inga kommentarer: