måndag 14 januari 2013

Att få vakna utvilad är fantastiskt!

Vilken måndag vi har här idag! Kallt! Vackert! Stilla! Härligt!
Vissa dagar kan man vakna upp och vara mer död än levande men inte idag... Nej nej idag vaknade jag och kände att jag verkligen var utvilad!
Vilken lyx att få känna så. Jag hade egentligen ingen tid att passa i morse så jag hade valt att inte ställa någon klocka så att då vakna kl 07.10 och känna att kroppen hade fått sitt var fantastiskt!

Mycket har säkert att göra med att jag har haft en helt fantastiskt makalös helg så det är väl som med allt annat, ringar på vattnet ;) Lycko-ringar på vattnet!
Jag har ätit gott, druckit gott, skrattat gott, haft fantastiskt sällskap, långa promenader och så har vi varit och hälsat på hos mina "gamla" hyresvärdar och fikat, skrattat och mått så där oförskämt bra! Jag har helt fantastiska människor omkring mig och dessa får mig att må så himla bra! Lycka i en liten ask ;)

Beställer en lika bra vecka som jag har haft denna måndag morgon :)

Inga kommentarer: