tisdag 15 januari 2013

Vilken märklig dag...

Trots att det känns som om jag inte har gjort någonting alls idag har jag ändå hunnit med att göra en hel del. Härligt sällskap till frukosten, promenad med världens bästa Jenny och Doris... Läsa lite bok om kärlekens språk... Träna lite, inse att kroppen är trött... Äta en goood middag! Tänk vad vanliga örter kan lyfta en sån vanlig vardagsmat som Korvstroganoff... Gosat med Sonen som kom förbi en sväng. Varit med Dottern på första fotbollsträningen för året... Korrekturläsa ett manus till en bok... Hjälpt en man vars bil glidit in i en snöhög, att komma loss tack vare en snöskovell och grus... Sist men inte minst... Använder mig nu av attraktionslagen å det grövsta, har lyft upp en säng som jag inte har plats för just nu... :) Kommer bli så himla bra när jag står där och får lyfta denna säng på sin rätta plats!

Mycket lycka idag oxå, en del funderingar på varför kroppen är så trött, men lycka!!!

Inga kommentarer: