måndag 17 februari 2014

Syster-Ysters blogg: Från socker till Biceps

Ja men det är ju själva faan att man ska behöva skämmas jämt jämt å jämt, tur man bor i Jämtland då så man inte behöver känna sig ensam... ;) (Undrar ja hur många som hajjade det skämtet)

Här sitter jag och lägger ut en länk med bild och hela faderullan på Jonas nya webshop och så har jag inte ens lagt ut lilla Syster-Ysters!!!!! SKÄMMES!!!!

Här kommer den och jag är så otroligt mäkta stolt över denna lilla varelse!!!!!

Från socker till Biceps

TRXbild

Jag hoppas att det var ok att använda denna bild annars vet jag att en fantastisk fotograf vid namn Adam Lundquist har tagit bilden och han har givetvis en egen hemsida som också är värd att besöka: www.picturethis.se

1 kommentar:

Unknown sa...

Gullunge <3 Lovet you världen bästa