onsdag 19 mars 2014

Helgen som har gått... Vad gör man inte för sina barn...

Ja alltså... Inte trodde jag att det skulle vara en så enormt stor skillnad från att gå från fotbollsmorsa till att bli hockeymorsa... Ack Ack så jag bedrog mig...

I helgen som var hade Sonens hockeylag cup... Hårt jobb och många timmar på Arenan. Nu har ju vi kommit in i sluttampen så allt förarbete var redan gjort och de andra föräldrarna i gruppen har gjort ett gigantiskt jobb att rodda ihop allt och då blir det extra roligt att höra ledare och föräldrar ifrån andra lag fullständigt ösa ur sig positiva saker.
Själv tog jag frivilligt på mig en uppgift som visade sig vara väldigt "het"... Ja men se själva...

Foto: Nicke Mann 2014-03-15
Ja... eller om ni kollar på denna bild då...

Foto: Dottern 2014-03-15
Ja som sagt... Vad gör man inte för sina små...
Efter två dagar som Birger kan jag lätt erkänna att jag kände mig bakis på måndagen... Snacka om att man svettades som en gnu. Och om jag som gick omkring i en ishall tyckte att det var varmt hur är det då för de som springer omkring i tex Spanien som Bamse???? I kanske 35 graders värme?! Herre min gud så tufft det måste vara!
Det som var tuffast var, ja bortsett från alla barn som drog mig i svansen, det var när svetten började rinna längst med näsan och man inte hade någon chans att torka bort den... Terror!!!! Men så många barn som var fram och kramades gjorde ju allt mödan värd! Gullungar!!!!

Inga kommentarer: