tisdag 29 juli 2014

Om exakt en vecka kommer flyttlasset...

På fredag hämtas alla mina saker, packas in i en lastbil av erfarna flyttgubbar för transport på måndag ner mot nästa bostadsadress.... På tisdag är de beräknade att komma fram, alltså om exakt en vecka!
HerreGUD! Hur ska jag hinna med allt jag vill göra innan dess? Hur ska jag hinna med allt jag MÅSTE göra innan dess?
Och dessa avsked sedan då... Sa hejdåhejdå till världens bästa Flisan igår... Skitjobbigt jue...
Men givetvis finns det lite komik i detta oxå... Har väl aldrig blivit så uppvaktad NÅGONSIN av män som jag blir nu. HAHAAAA Som jag skrattar högt! Klart jag hajar att de ser det som att nu jäklar har de chansen till att "få ngt" för hon flyttar ju ändå... Ja jo tjena... Skulle inte tro det va?!
Nej nej jag väntar på min Mr Charming på annan ort ja...

Sen ska jag inte sticka under stolen med att denna flytt har tagit på krafterna... Jo jo det har den verkligen! Har fått varningsflaggor, trumpeter, trummor ja kalla det vad du vill men kroppen håller på att säga ifrån så denna balansgång jag går nu är inte det roligaste som finns. Har dock haft en dag utan yrsel (igår) vilket är as-bra jue! Så bara därför bestämmer jag att yrselns närvaro i min vardag var högst begränsad och nu är puts väck...

Inga kommentarer: