tisdag 17 mars 2015

Bitterf***a

Just nu är jag inne i en typ känslomässig svacka tror jag... Faan...
Vissa dagar som när jag är på jobbet mår jag så galet bra. Trots att vi jobbar med sjukt tunga grejer så mår jag såå bra. Jag får umgås med kollegor som jag tycker väldigt mycket om, jag får lära känna människor under förhållanden som jag aldrig annars skulle få och jag gillart.
Jag får höra om deras livsöden och vad som har fört dom hit där de är idag... Vissa är sjukt jävla tunga att höra andra är helt tokigt roliga så man inte kan låta bli att skratta åt.
Men jag mår bra i nuet på jobbet.

Det är dom här förbannade skitdagarna när jag är ledig och får för mycket tid över till att tänka och känna som jag inte är helt nöjd med....
Jag försöker sysselsätta mig men kommer alltid bara halvvägs och nu har jag kommit till den punkt att jag inte ens drar igång ngt för att jag vet att jag ändå inte kommer göra det klart.
Försöker att inte tänka på det som har varit utan mer tänka på det som kommer att bli... Försöker se ljuset och faktiskt våga tro på mig själv nu... Men så kommer den där rösten som säger hur jävla värdelös man är...

Nä nu får det vara nog med denna j*vla bitterf***a som tar över mina lediga dagar! Nu räcker det!

Inga kommentarer: