onsdag 17 februari 2010

Fråga om störtlopp....

Med tanke på vår allas Anja Pärsons "vurpa" dök en fråga upp i huvudet på mig...
Pillan Wiberg sa att hoppen i störtloppen kan liknas med backhoppning, att det inte går att göra något i själva hoppet utan bara att försöka vara så mjuk och avslappnad i landningen som det går, ja men va faan är det nån jävla femkamp vi pratar om eller???

Jag ber om ursäkt för mitt språk men jag blir inte riktigt klok på detta med störtlopp! Inte nog med att det gör ONT att landa i denna preparerade backe det går ju så sjukt fort oxå!
Nej jag som för övrigt fullkomligt älskar fart och fläkt med tanke på mitt motorintresse, då främst F1, tycker att detta är helt och fullständigt idiotiskt!!!!!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att samtliga, men lite extra då för Anja, som vurpade i dagens störtlopp på OS klarade sig helt oskadda.

Men visst såg det otäckt ut?!

Mu för nu

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Jag gillar inte alls störtlopp. vill inte ens titta faktiskt.

Kram Lisa