tisdag 16 februari 2010

Ja nä men vi kör ett varv till då....

Nu vet jag att man kan få vinterkräksjukan två gånger inom loppet av en månad... Hur jag vet det???
Jo jag har en son som efter 10 minuters skidskola igår kom gåendes å var alldeles blek om nosen å hade såååå ont i magen å huvudet.
En timme senare kräktes han :/
Konstigt nog kräktes han inget i natt utan det kom i morse, fram till 12.30 i dag har han kräkits i snitt var 10:de minut.
Sen var det som att trycka på en knapp för helt hux flux fick han behålla vätskan jag tryckte i honom, sedan var matlusten tillbaka men då har dottern blivit alldeles tyst och blek om nosen i stället... Hmmm.....

Själv hade jag en plan på att plugga plugga plugga inför tentan på lördag men det "sket" sig kan man säga...

Nu väntar jag på att Mannen ska komma hem så jag kan få sätta mig å plugga lite.

Mu för nu

1 kommentar:

Malin sa...

Ja men gör du också det, vad roligt! :) Dig ska jag hålla stenkoll på! Det där med ett glas rött lät inte heller helt fel. Vecka 9 får vi ju ta ett ihop allesamman, när vi ska bowla!

Kram Malin