söndag 6 juni 2010

Moment 22


Idag är det en sån där Moment 22 dag...
Mannen ligger fortfarande och försöker sova mellan hostattackerna, barnen är så pass pigg så att de blir frustrerade över att orken inte räcker till....
Själv är jag absolut mycket bättre än igår, men inte tillräckligt för att ta mej för att göra ngt vettigt.
I tanken har jag redan tömt hela undervåningen och både dammat, torkat golv å putsat fönsterna, i tanken luktar det så där super gott här hemma...
I själva verket har jag en hund som håller på att byta vinterpälsen till sommarpäls, vilket i sin tur resulterar i att vi har hundhår precis överallt, samt att det ligger snorpapper å annat äckel överallt....
Nej nu jäklar tror jag att jag i alla fall måste göra ett försök till att få någon form av ordning i detta kaos...

Mu för nu :)

Inga kommentarer: