lördag 14 maj 2011

Jag går sönder bit för bit...

Usch vad jag ogillar helger utan mening... Som denna...
Vad finns det för mening med en helg när man är ensam?
Jag har en massa måsten, en massa saker som jag SKA göra men finner ingen ork...

Jag SKA plugga, jag SKA göra ditt och datt men fastnar i musiken framför datorn, låter tårarna rinna, blir så där bottenlöst ledsen och det gör så vansinnigt ont!

Jag tänker på framtiden, på tiden som har varit, på människor som har kommit och gått det senaste året, på människor som har gått över till den andra sidan och som är så ofantligt saknade!

Jag har ont! Inte lika ofta men jag har fortfarande lika ont! Trodde att jag inte hade mer tårar att gråta längre men jag hade fel, så fel...

I'm in need for a friend to hold me...
I feel like I'm fighting the world alone...



Don´t be afraid

I´m right beside you
You lost you way
I´m here to guide you
Stay in my arms
And rest for awhile
Just let me hold you
Hold you tonight

So when you need a friend
Call my name
There is no need for sorrow this time
And I will try to mend, your broken heart
Yes when you need a friend
Don´t be afraid
Just call my name
I´m right beside you

You´re not alone
When you feel lonely
Just keep holding on
’Cause your not the only
Don´t run away
When everything fails
I want to help you
Try to prevail

Give me your hand

It´s keeps hurting and hurting and you don´t believe anymore
Can´t stop crying and when every tear hits the floor
You feel like your fighting alone
You can´t face the world on your own, this time

And just let me try to mend your heart
when it´s broken
Yes when you need a friend
Don´t be afraid
Just call my name
I´ll be beside you

When your in need just call my name

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Vad sorgligt..... :( Hittade din blogg nu. Jag återkommer :)