fredag 15 juni 2012

Abstinens!!!!

Jag har en sjuuuk abstinens efter en viss människa i mitt liv... En människa som står mig väldigt nära och som betyder otroligt mycket för mig... Är van att prata ofta och länge med denna människa och blir faktiskt förvånad över vilka samtalsämnen vi kan beröra under våra timslånga samtal...

Allt ifrån språk så som vad man själv skulle vilja lära sig till banjo-liknande "gitarr"musik, ja ni vet med typ tre strängar...

Ja å så har vi haft fullt upp den sista veckan å inte hunnit prata med varandra som "vanligt"... Sjuuuuukt irriterande! Sjuuuuuuukt!

Saknar min lilla "mupp" som bor far far away som ger mig både ris och ros under samma samtal, man behöver sånt!

Å som om inte detta vore nog så har min syster som jag pratar minst en gång om dagen med valt att åka till utlandet över helgen... Detta har hänt förut då dessa två vikta människor i mitt liv har varit borta samtidigt då de har arbetat på samma ställe men nu har det blivit av en slump och DET ÄR INTE OK!!!!

Men annars har dagen varit toppenfin så här långt med skolavslutning x2 å sååå... Men i alla fall...

INTE OK!!!!!

Inga kommentarer: