torsdag 17 september 2009

I'm in heaven.... Tralalalaaaa

Ja då har Mann gjort helg då... *ler*

Kidsen sitter i soffan med en varsin gigantiskt stor isglass, en har ätit middag å den andra bara fnyste när jag sa att middagen var färdig... Gissa vem?!
Eller nu när jag tänker efter skulle det faktiskt kunna passa in på båda...
Tror att även sonen är på G in i en förkylning.

Vet ni?
Fick lära mej nått nytt utöver det sociologiska igår :)
Om man trycker på enter/retur knappen samtidigt som shift knappen så byter man rad utan att det blir ett nytt stycke!
Var det bara jag som hade missat detta eller?
Tack Carina!
Alla tips är välkomna!

Å precis nu i skrivande stund fick jag ett "bevis" på att soda streamen vi köpte igår fungerar....
Dottern gick precis förbi å släppte ut en riktig brak rap!
Duktig kicka vill jag innerst inne säga men pedagog som Mann vill vara säger Mann lite försiktigt "Hjärtat är du snäll och håller för munnen nästa gång"...
Mes propp va?!

Mu för nu ;)

6 kommentarer:

Carina Bengtsson sa...

kan inte annat än att säga att jag gillar din blogg!

Angelica sa...

Hej sötis! Jag gillar absolut att lillkickan kan rapa, det är ju bättre än....

Hoppas att du får en ljuvlig kväll och här nere ska jag nog öppna en flaska bubbel och mysa mol alena, eftersom alla andra har somnat :D

Kramar

Angelica

strömmas sida sa...

Hej och tack för svaret hos mig.
Jag ser ju att du har tusen och en saker på G och pluggar dessutom.
Huga vad flitig du är. Det är kul att
plugga när man själv valt det och det
går säkert galant.

Ser att du har en liten en med trots
och allt i sig..dom brukar vara som
tidsintställda bomber i den åldern.
Allt dom växt i en rasande fart kommer ikapp dom då och dom kan knappt sitta på en stol utan att ramla av eller slå i mjölk i ett glas. Hav tröst, det går över :-).

Det blir nog inget hos mig. Dom flesta har full huggning och inte tid.

strömma

Malina sa...

Kram å trevlig helg!

Vardags-mirakel sa...

Du har så roliga inlägg i din fina blogg! Humor är livets krydda, kram Eva. ps lycka till med studierna!

Pappan sa...

Låt ungen rapa ;-)