torsdag 24 september 2009

Betala ut lön...

Ja det är precis vad jag ska sätta mej å göra nu!
Om det inte hade varit så att jag och Mannen har delad ekonomi skulle jag vilja påstå att jag sitter inne på en otrolig makt!!! *hehheeee*

Har varit ute med Dum-Doris å varvat promenaden med lite löpning... Ja då menar jag inte att Doris löper utan jag har minsann gjort några tappra försök...
Går dock snabbare än vad jag springer men nu till ytterligare ett nytt ämne...

Huuuur vackert är det inte i Östersund en kväll som denna???
Stjärnklart på himlen, solen är nere men det är inte riktigt mörkt än, luften är hög å kall å alla lampor från Frösön speglar sej i sjön!!!!

Lovely!

Nehe nu ska fru löneutbetalare gå på jobbet....

Mu för nu ;)

3 kommentarer:

Tess sa...

Det är roligare att få lön än att betala ut!
Kram på dig

Widénskan sa...

Back in the cyber!
;-)

Carina Bengtsson sa...

Du har betalat väldigt mycket lön nu....skulle kanske söka jobb hos dig :-)