onsdag 2 december 2009

Sanna Lundell & toarulle i julgranen....

Ja då har jag minsann varit borta ett tag igen då å självklart, givetvis får jag sånt sjukt dåligt samvete för att jag inte bloggar!!!
Detta är ju ändå mitt "andrum"...
Såg en liten del av en intervju med Sanna Lundell för ett tag sedan där hon skrev om att hon la in max två inlägg om dagen, men att hon jobbade med bloggen i 1-2 timmar per dag...
Ja inte har vi samma tid å lägga framför datorn, inte nu när jag har börjat plugga i alla fall, men det där med max två inlägg per dag kanske inte är så himla tokigt i alla fall?!

Jag har lite svårt att hänga med på de bloggar som konstant lägger in nya inlägg, har själv gjort detta...

Ja ja tycker Sanna Lundell verkar vara hur cool som helst! Har mycket härliga inlägg på sin blogg som jag är inne och tjuvläser på ibland.

Idag har det varit pysselkväll på dagis...
Alltså om jag minns tillbaka på förra året då sonen målade ett jätte fint rött julkort, stänkte mörkgrönt glitter på så det verkligen såg ut som en julgran men som sonen senare förklarade var ett fängelse... Ett svart fängelse å att det var svart på insidan så hade jag ju lite så där höga förhoppningar på att få uppleva ngt liknande idag... ;)
Å vad skapar denna lilla son idag då????
Jo vi skulle så stort göra smällkarameller...
Tjena!
Här ska det minsann inte användas nått snyggt å trevligt papper här inte!
Nej nej, sonen tar beslutsamt en toarulle, klistrar på ett klistermärke i form av en jultomte å Taaahhhhaaa ttaaaaa
En smällkaramell....

Kul (skit) kul att hänga upp den i julgranen....

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: