tisdag 28 februari 2012

Att ha en kock i sitt kök är bra :)

Jo att ha en kock i sitt kök är bra, riktigt bra!
Hela dagen idag har varit bra för mig.
Började med att vakna av mig själv en minut innan monstret till klocka skrek igång...
Sedan var det föreläsning på skolan som gällde ett par timmar, efter det följde en klasskamrat, tillika kock med mig hem och vi fixade en jätte jätte god lunch!
Eller "vi"... Mera han som fixade maten, jag fixade tomatsalladen ;)

Efter det hämtade vi Sonen på fritids och drog in till stan för en fika, tänk att Sonen tryckte i sig en stor chokladboll och en stor bulle i ett naffs... Efter att Sonen blivit hämtad av sin far och syster gick vi på stan en stund och jag agerade smakråd. Roligt!

Sedan såg vi denna film:




Den var riktigt rolig och jag skrattade högt flera gånger!

Fick även bra besked via posten idag, något som jag har väntat på sedan årsskiftet, fick även ett jätte bra mail ifrån en vän som jag har jobbat med i Sthlm för många år sedan.

Väl hemma efter bion tog jag och Doris en lång promenad och njöt av den varma luften! Härligt!

Nu ska jag lägga mig och tar med mig denna härliga känsla som filmen gav mig!

Inga kommentarer: