söndag 26 februari 2012

Två dagar på ballen...

Vilken fantastisk helg vi har haft här i Jämtland denna helg, vädermässigt alltså!

Solen har både varit het som tusan å visat sig precis hela dagarna!
Barnen är hos sin far i helgen så det har bara varit jag och Doris. Hela helgen bara jag och Doris och det har varit fantastiskt skönt!
Vi har tagit långa promenader Doris och jag. Jag har pratat mycket i telefon under dessa promenader eller lyssnat på musik och drömt mig bort.
Är fantastiskt duktig på att drömma mig bort i musikens värld! Så himla härligt!

Mellan promenaderna har jag suttit i solen på balkongen och även somnat i solen vilket gör att det stramar så där härligt i ansiktet idag... Tror även att en hel del bilar skulle stanna för detta stopplyse som går brevid vägen... ;)

Nej i sällskap med en bok om statistik å solen så har jag överlevt denna helg oxå! Saknar dock mina små...

Foto: Privat 2012-02-25
Foto: Privat 2012-02-25
Jag såg idag på en av mina promenader med Doris att jag faktiskt påminde om en film-figur i skuggan... Kan ni se vilken?
Då tänker jag främst vid huvudet...
Jo men ET ser ni väl? Saknas bara en cykel så var den bilden fulltalig...
Insåg även hur otroligt lång jag ser ut i skuggan när solen kommer strax bakifrån... Har aldrig upplevt känslan av att vara lång så jag stod faktiskt kvar å gjorde en massa rörelser å fånade mig tills en bil tutade lite glatt åt mig... Ehh... Ja men förlåt så mycket då... ;)
Foto: Privat 2012-02-26

Inga kommentarer: