onsdag 22 februari 2012

Förälskad... Igen....

Men då var man förälskad igen då...
Att jag älskar smycken är ingen nyhet däremot använder jag sällan de smycken jag har av någon konstig anledning...
Något som jag kan känna med jämna mellanrum är tomheten på vänster ringfinger... Tomt... Jätte tomt känns det ibland men samtidigt så har jag haft någon form av ring på fingret har jag fått kommentarer mer än en gång. Kommentarer som: "jaha ja, har du träffat någon ny?" eller "här går det undan"...
Ska man skita i det å bara le å gå därifrån eller vad ska man göra?
Aja... skit samma lite så där tänker jag men så såg jag dessa i dag på Fejjan... Säljs via Smycka fattar jag det som... Men kolla va...
Lägger dessa till önskelistan tror jag ;)
Heter Edblad & Co för den som vill veta...

Inga kommentarer: