onsdag 18 april 2012

Dagar som ett pussel för 3-åringar...

Vissa dagar då allt bara faller på plats som ett pussel för 3-åringar då gillar jag livet.
Trots att min vardag inte ser ut så som jag vill (egentligen) så måste jag försöka på alla sätt och vis att få den till att bli så bra som möjligt.
Igår var verkligen en sån där kanon dag. Det enda gnället som blev på ett av mina underbara barn var innan läggning efter fotbollsträning, läxläsning, tidig middag osv...

Det är dessa dagar som gör att man orkar vidare i vardagen som annars kan upplevas som den brantaste och längsta uppförsbacken som finns.

Jag tar med mig känslan från igår och hoppas på att denna dag blir minst lika bra.

Tjing tjing ;)

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Åh, jag hoppas att du fick en toppendag!

Kram

Mamma-Mu sa...

Tack, jo den blev verkligen toppen, det som är kvar är att krypa ner brevid Sonen och läsa bok, tokmysigt.... :)

Hoppas du fick bästa dagen även du Ingela!
KRAM KRAM