måndag 18 mars 2013

Jag tänker (och känner) på träning... & Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire

I fredags körde jag ett pass till med dessa nya redskap som jag har hemma... På kvällen låg jag och Sonen i soffan och hade myspys när jag började må lite illa... Så där lite småilla liksom men samtidigt kändes det inte som om jag mådde illa i magsäcken utan mer så där när man har kräkits och det har krampat i magmusklerna för att man inte är van att göra dessa rörelser...

Snacka om att jag hade låtit mina (sk) magmuskler få jobba... Man måste ju nästan känna sig lite lyckad ändå om man lyckas träna så pass att man blir illamående av träningsvärken ;)

Nu körde jag ett pass igår oxå och känner själv skillnaden i övningarna, det tar på olika ställen nu när jag går ner lite djupare med knäna i vissa övningar eller drar upp knäna längre upp mot hakan när magen tränas osv... Eller som när jag kör plankan då kommer inte blodsmaken på en gång utan efter kanske 10-15 SEKUNDER *HAHHAHAAA* (Bedrövligt)

Ja ja vi får väl se hur länge jag håller på med detta, jag har ju en sjuuuukt dålig karaktär och tröttnar snabbt på det jag har börjat med... Lat är jag oxå! Men men... Något måste jag ju göra för jag kan ju inte gå på denna väg som jag går på nu... Det är ett som är säkert!

Hör da!

Inga kommentarer: