tisdag 5 mars 2013

Ok... Då kör vi dag 1 igen då...

Jo då, fick ett ryck igårkväll och körde ett pass till, tog det dock lite lugnare denna gång och körde bara 10 upprepningar på allt. Tog exakt 40 minuter. Har idag haft känningar av träningsvärk men inte alls i närheten av hur det var förra veckan. Nu boostade jag iof kroppen igår kväll med näringsdrycken som jag dricker vilket hjälper kroppen att få ut och rensar på slaggprodukter. Ska faktiskt bli lite spännande å se hur stark träningsvärk jag har imorgon.

Idag har dagen handlat om att vara ute, åka snowracer och sola i en snöhög! Trots att himlen är vit så tränger solens strålar igenom och värmer.

Dottern vann pimpeltävligen som vi var på i lördags så ikväll ska hon på lokal :)
Hon vann ett presentkort på en av restaurangerna/pubarna här i stan och hon ska ta med sig en kompis och bjuda henne på middag. Jojo det ska börjas i tid.
Själv tar jag med mig Sonen och gör stan (vilket går fort) för att sedan äta en enklare middag med honom och vara redo när brudarna vill hem.

Dag 1 igen alltså...

Inga kommentarer: