torsdag 28 mars 2013

Påskpynt...

Jag frågar Sonen nu på morgonen om vi ska gå ut i skogen för att fixa lite påskris... "Varför det?" får jag till svar... Hmm... Okej jag ser att finns en skillnad mellan JULpynt och PÅSKpynt... Betydelsen av att pynta hemma vid påsk är lika med noll...

Egentligen är det inget konstigt med det eftersom vi tidigare år alltid firat påsken i Vemdalen och bott i stugan på 38kvm så någon större mängd påskpynt har inte riktigt fått plats... Men nog fasikens trodde jag att han ville ha lite lite ris här hemma i alla fall och vad fasikens ska jag använda dom inhandlade fjädrarna till nu då?
Iof kommer inte barnen vara här nu i påskhelgen för de ska vara med sin far i Vemdalen, som vi alltid har gjort tidigare....

Ja ja... Själv ska jag försöka få till mitt boende och njuta av att inte ha någon tid att passa över huvudtaget på hela helgen! Äta, sova, kakka osv... Gärna i sällskap av solen å såååååå :)

Glad Påsk på Er där ute :)

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Hej hej! Hoppas ni hade en fin påsk!

kram Ann-Louise