måndag 6 maj 2013

Cirkeln är sluten, det är nu det börjar på riktigt! & Robyn - Here We Go

Ja men nog kan man säga att cirkeln är sluten för min del, det är nog nu som jag verkligen kan resa mig upp och skaka av mig allt som har hänt! Å då menar jag inte de senaste åren bara utan saker som hände för hmm en sisådär 350 år sedan med människor som man inte helt har kunnat få ut ur systemet liksom.

Ja men nu är det klart, klappat och utrensat jävlar i min lilla låda och jag mår så sjukt galet bra utav det.
Skrattar först som skrattar sist lite så där, vem ler nu liksom.


Ja men det var ju bara en liten del av allt som hände i helgen... Den började ju helt alldeles underbart på Systembolaget med min fina fina vän Malina, där vi båda fick visa leg minsann och det skrattade vi båda hejdlöst åt och så drog hon snabbt upp mobilen och sa: "Det här måste vi ut med på Fejjan" å så stod vi där och fnittrade nöjt som två tonåringar...

Lördagen spenderades på absolut bästa sätt, Doris lejdes bort och sedan var det "nästan" fest resten av dagen. Bortbjuden var jag och såg fram emot denna kväll. Ett helt gäng med kvinnor som skrattar åt det mesta. Och så mycket tok vi håller på med när vi samlas... Helt fantastiskt är det. Själv avvek jag ifrån festen först (vilket är ytterst ovanligt) blev hämtad och resten är "historia"....

Livet är så himla märkligt kan man säga ibland, något som man har gått omkring och tänkt på ett par år och så helt plötsligt står allt klart för en och man inser hur man vill ha det... Eller snarare hur man inte vill ha det eller nått... Ja ja.... Cirkeln är sluten i alla fall, jag börjar om, tvår mina händer och går ut i solskenet med ett leende. Kom igen världen!!!! BRING IT!!!!!!

Inga kommentarer: