torsdag 9 januari 2014

Babianarsle...

Jojomensan nu misstänker jag att mitt arsle är lika rött och svullet som ett babianarsle...
Varför? Jo för att jag de senaste 5 timmarna har druckit laxermedel i mängder... Närmare 3,5 liter... Önskvärt var att jag skulle få i mig hela 4 liter men alltså då säger jag så här till sjukvården: SE FÖR FAAN TILL ATT SKAFFA FRAM NÅGOT SOM GÅR ATT DRICKA SOM INTE RESULTERAR I ATT MAN TROR ATT MAN SKA KRÄKAS UPP LUNGORNA!

Nej kommer någon och klagar på mina 3.5 liter imorgon ja då jävlar ska de få höra ett och annat! Skulle inte ens hälla detta på komposthögen än mindre rekommendera någon annan att dricka det. DET MÅSTE finnas ett bättre alternativ!
Tvingade i mig de första 2 litrarna under stor vånda och sket i allt (bokstavligt talat) där efter och hällde ner päronsaft för att få ner något mer... Dra åt helvete vad äckligt!!!!
Nä SKÄMMES den jävla TOMTE som har tagit fram detta!!!!

Ska bli spännande att se när man kan gå å sova ikväll då... Läste på någon hemsida att vederbörande hade kommit i säng lagom till 02. Perfekt för mig med tanke på att väckarklockan ringer 4 timmar senare och Sonen ska upp till skolan... PEEEEEEEEEEEEEERFEKT!!!!

Låter jag missnöjd? Jasså? Ja men skit upp 2 rullar toapapper själv då och försök att le sen!

Inga kommentarer: