torsdag 27 augusti 2009

Dessa väderomslag får mej att...

.... tappa fotfästet!

Har haft ont i huvudet precis hela dagen!
Det känns såååå trist för en hel dag försvinner liksom.

Har provat spikmattan i omgångar men nej den har inte riktigt levt upp till sitt rykte när det kommer till migrän, ja inte idag i alla fall annars är jag super nöjd med vår spikmatta.

Idag åkte jag glad i hågen upp å hämtade barna å hade bestämt att vi tillsammans skulle laga maten...
Jo tjena!
Dottern flippade ur totalt å skrek att jag var "dum i hela huvet!!!" vilket resulterade i en språngmarsh upp för trappen å in på rummet... (Där hon för övrigt fick stanna tills middagen var klar, nån jävla måtta får det vara!!!!!)
Sonen skiftade mellan diska, ut å cykla, köra mååånster truck å steka köttbullar...
Tja med tanke på alla gånger han tvättade händerna utan att gnälla så gick det toppen bra!
Men sen när maten skulle ätas ja då totalvägrar pojken!
Nej han ska minsann äta middag med Pappa som kommer hem 18.30...
Å jag med min huvudvärk orkade faktiskt inte säga emot.

Nu ger jag spikmattan en ny chans!

Mu för nu :/

3 kommentarer:

Ingela la la sa...

Hoppas att det hjälper, jag har bara provat vår en gång än så länge..

Tack för ditt svar! En bra och smart prioritering av henne tycker jag... Hälsa gärna!

Kram Ingela

Inas sa...

Hej Du!
Stackare inte roligt med huvudverk å struliga barn samtidigt, men hoppas att spikmattan hjälper och att du blir bra. Ha en riktigt trevlig helg och goa kramar Ina

Ancan sa...

Jag är oxå oerhört "väderskänslig".
På gott o ont.
Men i samband med gnälliga barn = inget kul alls.
Hoppas du mår bättre nu.

Gå gärna in på min blogg o begrúnda det ämne jag filurar över idag.Frågan gör mig nästan sömnlös.