tisdag 18 augusti 2009

Mobilen som har allt...???

Innan semestern blev jag med en ny mobiltelefon...

Nämnligen denna:


Bild lånad från Samsung.se

På denna otroligt roliga å "annorlunda" telefon finns nu en hel del som jag hade tänkt å visa för er där ute men det får tyvärr vänta till en annan dag...
Undrar om man måste vara ingengör för att förstå sej på dom här nymoderniteterna?! Eller???

Ja det är super spännande med "pek-skärm" men jag har inte riktigt fått grepp på vart jag hittar vissa viktiga funktioner som tja vad ska jag nämna.... TELEFONBOKEN kanske på smidigaste sett....
Har ringt så många fel samtal den senaste tiden så folk måste ju snart undra vad som händer å sker....


Jaja... Nog om detta...


Ikväll har jag och "grann-flickorna" varit ute på en promenad med Pucko-hunden... Doris löper... Behöver kanske inte säga mer om detta...
Det har poppat upp ett helt nytt villaområde där vi bor å ikväll skulle det utforskas...
Trots att lilla pytte lilla Byskogen som vi bor i är just pytte litet nu när detta mastodant villa område har byggts lyckas vi i alla fall "villa" bort oss (roligt va?! Villa...) i denna skog så rundan blev aningens längre än vi hade tänkt...

Men mysigt var det å tacksam för sällskap är jag!


Vissa kvällar vill jag bara ta hunden å gå gå gå för mej själv å lyssna på musik eller prata med min bästis å andra kvällar som i kväll vill jag ha sällskap!


Nu ska jag försöka hinna kolla av hur Mannen i mitt liv har haft det idag, har knappt hunnit säga hej då första fotbollsträningen för säsongen för dottern var i kväll...
Roligt å se för hon var så himla spänd för att få träffa alla igen efter sommarlovet å framförallt vissa av killarna... *ler*
Dottern spelar i ett mixat lag vilket jag tycker är toppen!
Å två av killarna slår hjärtat lite extra för å döm om hennes lycka när hon fick vara på deras lag idag, hon stod å pillade båda killarna i håret när de inte riktigt märkte det...
Gulligt med tanke på att de knappt har fyllt 8...

Varm i hjärtat blir jag!


Så mu för nu mina vänner! ;)

2 kommentarer:

Elin - Ett hus till oss sa...

Mobilen såg jättefin ut, jag skulle också vilja ha en ny nu :)

Ha en härlig fredag!

Malin sa...

Jag älskar nya telefoner och har tänkt att en sån vill jag ha. MEN jag har hört från de som har en att det kan vara lite knepigt att det är både knappsats och pekskärm(gud vad heter det??)i vissa lägen. Men jag vet inte, är avis skulle gärna ha en;)