fredag 28 augusti 2009

Vuxenpoäng på G???

Ska bara äta lunch å sedan ska jag sätta mej i bilen å åka upp på Campus området för att se vart jag ska vara på måndag...

Det måste väl vara att plocka vuxenpoäng om nått va?!

Har ett papper med en massa bokstavs och sifferkombinationer å det ska tydligen finnas hus/lokaler som heter så... *ler*

Som tur är installerade Mannen GPS i min mobil imorse...
Så att jag skulle hitta hem... *skrattar*
Som att metropolen Östersund skulle vara så stort då eller?! ;)
Å för den delen har jag ingen aning om hur jag får igång GPS:en heller så det så!

Mu för nu ;)

6 kommentarer:

Malina sa...

Bästa Mimmi! För den som går vilse i Byskogen kan Campus området te sig som oäääändligt. *ler retsamt* Lycka till, både med orienteringen och med skolan på måndag.

Kram & Trevlig helg!

Angelica sa...

Låter som ett riktigt litet äventyr, sötis :D Jag håller tummarna att du inte förvillar bort dig *skrattar*!

Hoppas att du får en ljuvlig dag!

Kramar

Angelica

Marie//Tekla Maräng sa...

Min känsla när nog att mannen inte vill att du ska virra bort dig, utan redan längtar efter att du ska komma hem igen.
Campus omrdåden kan vara klart förvirrande så lycka till mid Bokstavs och sifferkombinationerna.
Kram Marie:)

Cina sa...

GPS - Guds gåva till mannen???? Jo då. Det sitter en sån i min bil också. Den pratar. Jag vet inte hur man stänger av rösten. Synnerligen irriterande.
Lycka till med skolan! Spännnande! Ja, vuxenpoäng! Att reka innan..... ;)
Trevlig helg!

Sjabbig men chic sa...

Du kommer att lära dig att hitta så snabbt, så snabbt.

Kram Lisa

Tess sa...

Hoppas du har hittat hem igen! :)
Kram