måndag 4 januari 2010

SMS dialog med Mannen kl 11:11

Denna dialog fördes via SMS idag...

Jag: "en fråga bara: är det en medveten handling ifrån din sida att förstöra kläder i tvättmaskinen eller använder du bara inte hjärnan???"
Mannen: "???"
Jag: " ja mej veteligen blandar man inte vittvätt m svarta kläder, man tvättar inte ullsockor i 40 grader, mina nya silkeslångkalsonger tål inte vanligt tvättmedel :( Förstår du mer nu???"

Av någon anledning har jag inte fått något svar på detta... Hmm undrar varför....

Mu för nu :(

5 kommentarer:

Widénskan sa...

*fnissar*
Mangolig..
:-D

Sjabbig men chic sa...

Hahaha... eller så fick du svar eller hur...

Ha en superkväll, själv ska jag skjutsa på en massa träningar hit och dit.

Kram Lisa

Brunkullan sa...

Hehe...gissar att maken kom hem idag med nya ullstrumpor och silkesstrumpbyxor:)

Om inte...visa honom den här kommentaren...

Kram Susanne

Taina sa...

Tror stenhårt på att hjärnan var avslagen...det händer nämligen min man med jämna mellanrum och jag ser till att tvättkorgen är tom jämt...
:D

Evelina sa...

Precis sådär skulle kunna vara en dialog mellan mig och min sambo ;)

Tråkigt när kläder förstörs :(