onsdag 6 januari 2010

Trött som en älg, sovit som en gnu...

Ja det är nästan som att det har flyttat in ett helt zoo i mitt ordförråd men så är det i alla fall....

Har nu suttit i flera dagar och försökt att förstå vad jag läser inför morgondagens tenta men det är kört! Fattar nada!

Socialsociologi hit å psykologisk sociologi dit å så en massa mitt emellan... Hur faan är det tänkt att detta ska förstås för oss "dödliga"????
I ena boken försökte jag hitta den "röda tråden" men inte fasikens fann jag någon röd tråd utan jag fann ett helt jä**la nystan...

Ja om det inte blir omtenta (betoning på inte) imorgon ja då ska jag banne mej köpa en Triss lott för "Plötsligt händer det"....

Jäsp!
Mu för nu :}

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Men hur gick tentan Mimmi?
Jag är också olidligt trött. Tur att jag inte har någon tenta. Kanske ska jag hjälpa dig att plugga lite? Brukar få göra det när mina väninnor har tentor och hej och hå sörru, som värsta skolfröken;)

Kramis Lisa

Evelina sa...

Önskar dig all lycka till :) Mamma gnu ;)

Kram Evelian

Emma sa...

lycka till =)