fredag 29 januari 2010

Utan Er...

Alltså hur mycket ska en människa orka ta emot på en vecka?

Som ni säkert har förstått har det varit en minst sagt jobbig vecka för mej, på alla plan, privat, arbetsliv, som mamma, som fru. Som tur är jag omgiven av en hel den nya vänner, och gamla, jag bara måste få säga att jag har världens bästa studiekamrater!
Trots att vi egentligen inte har kännt varandra så länge så är Ni helt ovärdeliga! Ni tjejer, en grupp som inte har hunnit bilda egen familj i den utsträckningen i att få barn, däremot säger jag inte att en familj måste bestå av barn för så är det inte, men jag blir så grymt imponerad över er förståelse!
Sen måste jag bara få skriva något av min absolut bästa vän!!!!
En bästa vän är en människa som inte tvekar när det verkligen gäller!
En bästa vän tar upp telefonen och ringer samtal som faktiskt kan vara väldigt besvärliga!
Jag tänker inte sticka under stolen med att mitt liv inte har varit på topp denna vecka, snarare tvärt om men med vetskapen om att jag har dessa underbara människor i mitt liv gör det hela lite lättare att gå igenom!

Så det jag egentligen vill säga är TACK!!!! TACK ska ni ha, Ni vet vilka Ni är, min lilla grupp på 4 tjejor, å min allra bästa vän Christine!!!!

TACK!
/Mimmi

Inga kommentarer: