söndag 3 januari 2010

Nyårslöfte av nya dimensioner

Ja jag vet, jag tjatar på om att jag är dålig på att uppdatera bloggen...

Vet ni... Jag har funderat på det här med nyårslöften...
Varje år samma sak... Vad ska du lova dej själv för att senare under året svika ett löfte, då ett löfte som du har avgett till den absolut viktigaste personen i ditt liv... Ja just det, du själv...

Ja jag har slutat med nyårslöften för en himla massa år sedan men i år ja då tror jag banne mej att jag ska ge mej på ett nytt försök....

Jag lovar på heder och samvete att jag ska göra allt för att hålla detta löfte till mig själv... Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att lyckas med bedriften av att kunna borsta tänderna med vänster hand!
Jo det är säkert, inte på skoj alltså utan på allvar!
Ja men prova själv får du se hur lätt det är att borsta tänderna med vänster, ni som är vänsterhänta ses som dopade i detta sammanhang...

Jag har en tendens till att ta i alldeles för hårt när jag putsar gaddarna vilket lätt leder till en sån där fruktansvärt irriterande känsla av ilning när jag dricker ngt kallt... Å är det något som jag verkligen tycker om att dricka kallt är det mjölk.... Å fort ska det gå!
Så jag har fått tipset av min tandläkare att borsta mycket försiktigare, å hur mycket mer försiktigt kan det bli än att använda vänster hand??? Vet inte ens om jag kan träffa munnen ordentligt med tandborsten... Ska bli kul å prova imorgon bitti *ler*

Rapport avlägges längre fram ;)

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Evelina sa...

Hej!
Detta ska jag testa innan läggdags idag :)
Kan bli kul, för det är fruktansvärt svårt kan jag ana!

God fortsättning!

Kram Evelina