fredag 25 maj 2012

Alltså "Ögon-Tinitus" finns det???

Jag har för andra året i rad känt av pollenexploationen som sker ute i landet så här års...
Ja för andra året! Och ja jag har närmare 40 än 30, fast inte sååå himla mycket närmare 40...

I år har jag blivit tvungen att använda ögondroppar för första gången vilket verkligen har funkat men jag har sett helt f*cked up i ögonen i flera dagar. Ja men om ni tänker er värsta tänkbara ögoninflammationen så kan ni gissa er till hur snygg jag har varit...

Å ont gör det oxå! Något så jävulskt ont!

Nu till min fråga: Finns det något som kallas för Ögon-Tinitus?
Varför jag undrar?
Jo jag har (kanske...) överdoserat med ögondropparna ( ja ja men kanske bara liiiite... En droppe hit eller dit typ vem bryr sig liksom???) detta har dock resulterat i att det nu, typ, klickar varje gång jag blinkar med höger öga!

Fatta vad jäkla enerverande!!!!! Och shit vad ofta man blinkar då! "klick klick".... As-jobbigt är det...

Någon som vet???? Tar tacksamt emot alla tips som går att få!!!!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: